Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania umów na odległość pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym za pośrednictwem sklepu internetowego elektrowojtech.com.pl, oferującego sprzedaż biżuterii oraz świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie prowadzenia konta użytkownika.

 

§1 Definicje

 

Poniższe zwroty użyte w regulaminie oznaczają:

 

1. Sklep internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem https://elektrowojtech.com.pl, umożliwiający Kupującym składanie zamówień.

2. Sprzedawca – Firma Handlowo Usługowa ELEKTROWOJTECH Wojciech Hrycuta

Węgorzynko 18B , 77-200 Miastko

REGON: 541373021

NIP: 8421798726

3. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna powyżej 16 roku życia z ograniczoną zdolnością do czynności prawnych w zakresie umożliwiającym zawarcie określonej transakcji, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupów u Sprzedawcy w ramach swojej działalności gospodarczej lub zawodowej.

4. Klient II – osoba fizyczna zawierająca umowę związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej.

5. Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupów u Sprzedawcy niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

6. Kupujący – Użytkownik będący Konsumentem, Klientem lub Klientem II.

7. Karta produktu – strona w sklepie internetowym zawierająca informacje o danym produkcie.

8. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego, złożone za pośrednictwem sklepu internetowego, jednoznacznie określające rodzaj i ilość produktów, sposób dostawy, sposób płatności, miejsce odbioru oraz dane Kupującego, zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.

9. Użytkownik – każdy podmiot korzystający ze sklepu internetowego.

10. Konto – indywidualny panel Użytkownika stworzony w wyniku rejestracji, dostępny po zalogowaniu, oznaczony loginem i hasłem, służący do zawierania umów sprzedaży.

11. Rejestracja – proces tworzenia Konta w sklepie internetowym przez Użytkownika.

12. Produkt – każdy przedmiot oferowany do sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego.

13. Koszyk – funkcjonalność sklepu internetowego, umożliwiająca Klientowi zarządzanie zamawianymi Produktami.

 

§2 Dane Kontaktowe Sprzedawcy

 

Kontakt ze Sprzedawcą można nawiązać za pomocą poczty elektronicznej sklep@elektrowojtech.com.pl lub telefonicznie 578895211.

Adres do korespondencji tradycyjnej: Węgorzynko 18B , 77-200 Miastko.

Numer rachunku bankowego: 52 1020 4708 0000 7902 0299 6684.

 

§3 Rejestracja w Sklepie Internetowym

 

1. Rejestracja w sklepie internetowym jest dobrowolna i bezpłatna.

2. Użytkownik rejestrujący się w sklepie internetowym powinien podać następujące dane:

   - Imię i nazwisko,

   - Adres e-mail,

   - Hasło oraz powtórzenie hasła,

   - Wyświetlana nazwa.

3. Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych pól, tworzone jest Konto użytkownika, o którym mowa w § 1 pkt 10.

4. Założenie konta oznacza zawarcie umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą na świadczenie usług drogą elektroniczną, polegających na prowadzeniu konta, zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu.

5. Użytkownik może zmienić dane podane podczas rejestracji, wprowadzając nowe informacje w zakładce "Edytuj Dane" i zatwierdzając je.

6. Po utworzeniu konta, każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu podanego adresu e-mail i hasła.

7. Konto jest prowadzone przez czas nieoznaczony.

8. Kupujący może w dowolnym momencie zrezygnować z prowadzenia konta i zażądać jego usunięcia, wysyłając odpowiednie oświadczenie na adres e-mail: kontakt@elektrowojtech.com.pl.

 

§4 Ogólne Warunki Realizacji Zamówień

 

1. Zamówienia mogą być składane przez Kupujących zarówno zarejestrowanych, jak i niezarejestrowanych w sklepie internetowym.

2. Zamówienia realizowane są wyłącznie na terytorium Polski.

3. Produkty prezentowane na stronie internetowej i informacje o nich stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży.

4. Złożenie zamówienia przez Kupującego jest traktowane jako oferta w rozumieniu Kodeksu cywilnego, skierowana do Sprzedawcy.

5. Wszystkie ceny podawane przez Sprzedawcę są wyrażone w złotych polskich (PLN).

6. Złożenie zamówienia odbywa się poprzez dodanie produktu do koszyka za pomocą opcji „do koszyka”, a następnie wybór opcji „Przejdź do realizacji zamówienia”. Finalizacja zamówienia następuje po zalogowaniu się na Konto lub wypełnieniu formularza „Kupuj bez rejestracji”. Klient wybiera formę płatności, rodzaj wysyłki oraz adres dostawy. Zamówienie jest uważane za przyjęte po prawidłowym wypełnieniu wszystkich wymaganych pól.

7. Złożone zamówienie traktowane jest jako oferta zawarcia umowy i jest wiążące przez 7 dni kalendarzowych od dnia potwierdzenia złożenia zamówienia przez Sprzedawcę.

8. Zawarcie umowy następuje po przesłaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia zamówienia na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Potwierdzenie zawiera informacje o numerze zamówienia, dacie jego złożenia, zamówionym produkcie, ilości, cenie, kosztach dostawy oraz całkowitej kwocie do zapłaty.

9. Zamówienie nieopłacone w terminie 7 dni od dnia otrzymania potwierdzenia zamówienia zostanie automatycznie anulowane, a Sprzedawca oraz Kupujący będą zwolnieni z obowiązku realizacji umowy.

10. Zakupiony produkt, wraz z wybranym przez Kupującego dokumentem sprzedaży, jest wysyłany wybraną metodą dostawy na adres wskazany przez Kupującego w zamówieniu, w terminie 7 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę potwierdzenia zapłaty. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT.

11. Dniem wykonania umowy zawartej za pośrednictwem sklepu internetowego jest dzień odbioru przesyłki przez Kupującego.

 

§5 Formy Płatności

 

1. Wszystkie ceny wskazane w sklepie internetowym są cenami brutto i zawierają podatek od towarów i usług (VAT).

2. Sklep oferuje następujące formy płatności:

   - Przelew online,

   - Karta płatnicza,

   - Przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy przed dostarczeniem zamówionego towaru,

   - Płatność gotówką przy odbiorze.

 

§6 Dostawy

 

1. Zamówiony towar dostarczany jest za pomocą:

   - Odbiór osobisty,

   - InPost Paczkomaty,

   - InPost Kurier,

   - Kurier DPD,

   - FedEx,

   - DHL,

   - UPS.

2. Wszystkie koszty związane z wysyłką produktów pokrywa Kupujący.

3. Jeżeli Sprzedawca nie może wykonać świadczenia o właściwościach indywidualnie zamówionych przez Kupującego z powodu przejściowej niemożności jego spełnienia, Sprzedawca może, za zgodą Kupującego, spełnić świadczenie zastępcze o tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie, albo w inny ustalony przez strony sposób.

4. Kupujący, który nie jest Konsumentem, zobowiązany jest do sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy itp.). W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych w trakcie transportu, Klient powinien spisać protokół szkody i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą.

 

§7 Prawo Odstąpienia od Umowy

 

1. Konsumentowi oraz Klientowi II przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33 i art. 34 Prawa konsumenckiego, na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta.

2. Termin do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy. Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument oraz Klient II mogą złożyć, korzystając z formularza dostępnego w zakładce „Dostawy i zwroty”.

4. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pomocą poczty elektronicznej wskazanej w zamówieniu.

5. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.

6. Konsument oraz Klient II są zobowiązani niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia, zwrócić Produkt Sprzedawcy. Termin jest zachowany, jeżeli Produkt zostanie wysłany przed jego upływem.

7. Konsument oraz Klient II odsyłają Produkt będący przedmiotem umowy, od której odstąpili, na własny koszt i ryzyko.

8. Konsument oraz Klient II ponoszą odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

9. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta oraz Klienta II, zwróci wszystkie dokonane przez nich płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu.

10. Jeżeli Konsument oraz Klient II wybrali sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie zwróci dodatkowych kosztów zgodnie z art. 33 Prawa konsumenckiego.

11. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanej od Konsumenta oraz Klienta II do chwili otrzymania Produktu lub dostarczenia przez Konsumenta oraz Klienta II dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

12. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument oraz Klient II przy dokonywaniu zakupu Produktu, chyba że Konsument oraz Klient II wyraźnie zgodzili się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla nich z żadnymi kosztami.

 

§8 Rękojmia

 

1. W przypadku umów zawieranych z Konsumentami lub Klientem II, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne lub prawne (rękojmia) na zasadach określonych w art. 556 i kolejnych kodeksu cywilnego.

2. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi lub Klientowi II.

3. Roszczenie Konsumenta lub Klienta II o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy. W przypadku rzeczy używanej, przedawnienie następuje po upływie roku od momentu wydania rzeczy.

4. W przypadku, gdy określony przez Sprzedawcę lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi lub Klientowi II, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

5. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:

   1. nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć, ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

   2. nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

   3. nie nadaje się do celu, o którym Kupujący poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

   4. została Kupującemu wydana w stanie niezupełnym.

6. Na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie rzeczy sprzedanej w swojej nazwie, znaku towarowym lub innym oznaczeniu odróżniającym przedstawia się jako producent.

7. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności określonej w ust. 5 lit. c niniejszego Regulaminu wyłącznie w sytuacji gdy:

   1. udowodni, że zapewnień tych nie znał lub oceniając rozsądnie nie mógł znać;

   2. wykaże, że zapewnienia te nie mogły mieć wpływu na decyzję Konsumenta;

   3. treść zapewnień została sprostowana przed zawarciem umowy ze Sprzedawcą.

8. W przypadku umowy z Konsumentem lub Klientem II, jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta lub Klienta II. W sytuacji stwierdzenia wady po upływie roku od momentu wydania rzeczy obowiązek wykazania, że wada istniała w produkcie w momencie zakupu, spoczywa na Konsumencie lub Kliencie II.

9. Konsument lub Klient II, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może:

   1. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;

   2. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy;

   3. żądać wymiany produktu na wolny od wad;

   4. żądać usunięcia wady.

10. Konsument lub Klient II nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

11. Konsument lub Klient II, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na adres wskazany w § 2, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument lub Klient II, obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedawcę, Konsument lub Klient II, jest upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedawcy.

12. Sprzedawca zaleca, aby w celu ułatwienia procesu reklamacyjnego dołączyć opis niezgodności towaru z umową.

13. Sprzedawca obowiązany jest w terminie 14 dni ustosunkować się do zgłoszenia Konsumenta lub Klienta II. W przeciwnym razie uważa się, że Sprzedawca uznał oświadczenie lub żądanie za uzasadnione.

14. Sprzedawca, w przypadku żądania Konsumenta lub Klienta II, określonego w ust. 9 lit. a lub b, może wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo usunąć wadę, pod warunkiem, że nastąpi to niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Klienta II.

15. Jeżeli jednak rzecz była już wymieniana lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, Konsument lub Klient II nie ma prawa do dalszej wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

16. Konsument lub Klient II może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta lub Klienta II jest niemożliwe lub wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj oraz znaczenie stwierdzonej wady oraz niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta lub Klienta II inny sposób zaspokojenia roszczenia.

17. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądania Konsumenta lub Klienta II, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Konsumenta lub Klienta II jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim, możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności rzeczy z umową wymaga nadmiernych kosztów.

18. W przypadku obniżenia ceny, obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.

19. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Klienta II.

20. W przypadku umów zawieranych z Klientami nie będącymi jednocześnie Konsumentami w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu cywilnego lub Klientem II, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.

21. Zgodnie z terminami wskazanymi w pkt 2, 3 oraz 4 niniejszego działu Regulaminu, Konsument lub Klient II może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady fizycznej rzeczy sprzedanej. Jeżeli żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

22. W przypadku dochodzenia przed sądem jednego z uprawnień z tytułu rękojmi, termin do wykonania innych uprawnień, przewidzianych ustawą, przysługujących Konsumentowi, ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania w tej sprawie. Zasady te stosuje się również do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących Konsumentowi, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia mediacji.

23. Bieg terminu do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne rzeczy sprzedanej rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument lub Klient II dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa podmiotu trzeciego – od dnia, w którym orzeczenie lub inna decyzja organu wydana w sporze z podmiotem trzecim stała się prawomocna.

24. Jeżeli z powodu wady rzeczy sprzedanej Konsument lub Klient II złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny, może żądać naprawienia szkody, którą poniósł przez to, że zawarł umowę nie wiedząc o istnieniu wady, choćby szkoda była następstwem okoliczności, za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, a w szczególności może żądać zwrotu kosztów zawarcia umowy, kosztów odbioru, przewozu, przechowania i ubezpieczenia rzeczy, zwrotu dokonanych nakładów w takim zakresie, w jakim odniósł z nich korzyści a nie otrzymał ich zwrotu od osoby trzeciej oraz kosztów postępowania sądowego.

25. Powyższe nie uchybia przepisom powszechnie obowiązującym o obowiązku naprawienia szkody na zasadach ogólnych.

26. W przypadku zatajenia wady przez Sprzedawcę upływ terminu nie wyłącza uprawnień z tytułu rękojmi.

 

§9 Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną

 

1. Usługodawca świadczy za pośrednictwem Sklepu internetowego dostępnego pod adresem elektrowojtech.com.pl następujące Usługi Elektroniczne:

   1. założenie i prowadzenie Konta w Sklepie internetowym;

   2. umożliwienie złożenia zamówienia poprzez odpowiedni Formularz.

  

2. Świadczenie Usług Elektronicznych przez Usługodawcę jest bezpłatne.

 

3. Umowa o świadczenie usług elektronicznych polegających na prowadzeniu Konta w Sklepie internetowym zawarta jest na czas nieoznaczony.

 

4. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia zamówienia poprzez odpowiedni Formularz zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia zamówienia albo zaprzestania składania zamówienia przez Usługobiorcę.

 

5. Zalecane wymagania techniczne współpracy z systemem teleinformatycznym to: komputer z dostępem do Internetu, dostęp do poczty elektronicznej, przeglądarka internetowa: Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies, Mozilla Firefox w wersji 4.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies, albo Google Chrome w wersji 8 lub nowszej. Zalecana rozdzielczość monitora to 1024×768 pikseli.

 

6. Usługobiorca jest zobowiązany do korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zabronione jest korzystanie z Usług Elektronicznych w sposób bezprawnie zakłócający funkcjonowanie Sklepu internetowego, w tym poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń oraz rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie internetowym niezamówionej informacji handlowej.

 

7. Usługobiorca może składać reklamacje związane ze świadczeniem usługi elektronicznej za pośrednictwem Sklepu internetowego, wysyłając wiadomość e-mail na adres poczty elektronicznej lub pisemnie na adres wskazany w § 2 Regulaminu. Usługodawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.

 

8. Usługobiorca może wypowiedzieć bezterminową umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym w każdym czasie i bez wskazywania przyczyn, przesyłając stosowne oświadczenie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej lub pisemnie na adres wskazany w § 2 Regulaminu.

 

9. Usługodawca może wypowiedzieć bezterminową umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w przypadku, gdy Usługobiorca obiektywnie lub uporczywie narusza Regulamin, a w szczególności gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym, po bezskutecznym, jednokrotnym wezwaniu do zaprzestania, z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od złożenia oświadczenia woli o wypowiedzeniu.

 

10. Na drodze porozumienia stron, Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać Umowę o świadczenie Usługi Drogą Elektroniczną w każdym czasie.

 

11. Wypowiedzenie Umowy o świadczenie usługi elektronicznej zawartej na czas nieoznaczony przez Usługodawcę lub Usługobiorcę nie narusza praw lub świadczeń nabytych przez strony w czasie trwania umowy.

 

12. Usługodawca udzieli odpowiedzi w sprawie reklamacji na podany przez Usługobiorcę adres e-mail lub w inny, uzgodniony przez strony sposób.

 

§10 Szczególne Zagrożenia Związane z Korzystaniem z Usług Świadczonych Drogą Elektroniczną

 

1. Zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Usługodawca informuje o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem przez Użytkowników z usług świadczonych w ten sposób, które to zagrożenia obejmują w szczególności:

   1. złośliwe oprogramowanie (ang. malware) – aplikacje lub skrypty mające szkodliwe lub złośliwe działanie w stosunku do systemu teleinformatycznego użytkownika sieci, obejmujące m.in.: wirusy, robaki, konie trojańskie;

   2. programy szpiegujące (ang. spyware) – programy śledzące działania użytkownika, które gromadzą informacje o użytkowniku i wysyłają je autorowi programu;

   3. spam – niechciane i niezamawiane wiadomości elektroniczne rozsyłane do odbiorców, zawierające głównie treści o charakterze reklamowym;

   4. wyłudzanie poufnych informacji osobistych przez podszywanie się pod godną zaufania osobę lub instytucję (ang. phishing);

   5. włamania do systemu teleinformatycznego użytkownika z użyciem narzędzi hackerskich (ang. exploit i rootkit).

 

2. W celu wyeliminowania powyższych zagrożeń, Użytkownik powinien zaopatrzyć urządzenia elektroniczne, które wykorzystuje podłączając się do Internetu, w stale aktualizowany program antywirusowy.

 

3. Ochronę przed zagrożeniami związanymi z korzystaniem przez Użytkowników z usług świadczonych drogą elektroniczną zapewniają ponadto:

   1. włączona zapora sieciowa;

   2. bieżąca aktualizacja używanego oprogramowania;

   3. unikanie otwierania załączników poczty elektronicznej niewiadomego pochodzenia;

   4. regularne skanowanie systemu programem antywirusowym;

   5. szyfrowanie transmisji danych;

   6. instalacja programów prewencyjnych (wykrywania i zapobiegania włamaniom);

   7. używanie oryginalnego oprogramowania pochodzącego z legalnego źródła.

 

§11 Przetwarzanie Danych Osobowych

 

1. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez sklep zostały opisane w Polityce Prywatności, która znajduje się pod adresem: [elektrowojtech.com.pl/polityka-prywatnosci](https://elektrowojtech.com.pl/content/7-polityka-prywatnosci).

 

§12 Postanowienia Końcowe

 

1. O zmianie niniejszego Regulaminu Sprzedający poinformuje Użytkowników o zakresie zmian nie później niż w terminie 14 dni przed dniem ich wejścia w życie.

 

2. Informacja o zmianie Regulaminu nastąpi za pośrednictwem poczty elektronicznej wskazanej podczas rejestracji. Jeżeli Użytkownik nie zgadza się na wprowadzenie zmian w Regulaminie, może usunąć swoje Konto.

 

3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne.

 

4. Szczegółowe informacje o możliwości pozasądowego rozwiązywania sporów i dochodzenia roszczeń dostępne są na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, pod adresem: uokik.gov.pl.

 

5. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem lub Klientem II, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.

 

6. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem lub Klientem II, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Sklepu.

 

7. Prawem właściwym dla umowy pomiędzy Konsumentem, Klientem II, a Sprzedawcą jest prawo polskie.

 

8. Regulamin może zostać utrwalony, pozyskany i odtworzony poprzez jego wydrukowanie lub zapisanie go na odpowiednim nośniku danych.

Informacje dotyczące plików cookies

Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie . Wykorzystujemy również pliki cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług, analizy a nastepnie wyświetlania reklam związanych z Twoimi preferencjami na podstawie analizy Twoich zachowań podczas nawigacji.

Zarządzanie plikami cookies

O Cookies

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym przez strony internetowe, które odwiedzasz. Służą do różnych celów, takich jak zapamiętywanie informacji o logowaniu użytkownika, śledzenie zachowania użytkownika w celach reklamowych i personalizacji doświadczenia przeglądania użytkownika. Istnieją dwa rodzaje plików cookie: sesyjne i trwałe. Te pierwsze są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki, podczas gdy te drugie pozostają na urządzeniu przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.